Handelsbetingelser

Hjemmesiden er lavet af Tandoori Masala ApS, Halmtorvet 5 st. th, København V, Danmark, CVR 27973469 (“Tandoori Masala”). Disse handelsbetingelser er en juridisk aftale mellem dig og Tandoori Masala. Såfremt du bestiller fra et lokalt Tandoori Masala koncernselskab er den juridiske aftale indgået mellem dig og det lokale selskab (som Tandoori Masala agerer på vegne af).

Ved at fuldføre tilmeldingsprocessen eller bestille som “gæst”, bekræfter du, at du har læst, forstået underlægger dig disse handelsbetingelser, du er myndig og har lov til at indgå en bindende kontrakt og at du er autoriseret til at indgå under disse handelsbetingelser personligt og/eller på vegne af dit firma.

Bestilling

Du bestiller som gæst på Tandoori Masala bestillingsside. Herefter oprettes en bestilling hos en given Tandoori Masala restaurant, når betalingsformen er valgt. Bestillinger accepteres indtil 30 minutter før køkkenet lukker.

Alkohol

Du må ikke bestille alkohol, hvis du er under 18 år gammel.

Betalingsformer

Betaling kan ske på følgende måder:

Kredit-/debitkort

Vi modtager betaling med forskellige salgs kredit-/debitkort. Se hjemmesiden for flere oplysninger herom.

Betaling, for bestillinger til snarest mulige tidspunkt, trækkes ved bestillingen.

Pris og moms

Alle priser vises i lokal valuta og er inklusiv moms. Momsinformation er tilgængelig på kvitteringerne.

Betalingsomkostninger

Tandoori Masala tager forbehold for at kræve en transaktionsomkostning ved kortbetalinger i henhold til lokale regler og bestemmelser.

Ordrebekræftelse, kvittering og ændringer

Når en ordre er modtaget via hjemmesiden bliver der sendt en ordrebekræftelse eller kvittering til gæstens email.

Tandoori Masala forbeholder sig retten til at ændre afhentnings- eller leveringstidspunkt. Såfremt dette sker, vil gæsten automatisk blive meddelt via SMS eller opkald til det mobiltelefonnummer, gæsten har angivet på Tandoori Masala bestillingsside.

Afhentning

En gyldig kvittering eller betalingsbekræftelse skal forevises ved afhentning af en bestilling. Tandoori Masala beholder bestillingen 120 minutter (2 timer) efter valgt afhentningstidspunkt eller til lukketid, hvorefter bestillingen kasseres uden mulighed for refusion.

Den angivne tilberedelsestid er cirka, og kan afviges i op til 15 min. Ved forsinkelse kan ordren
ikke ophæves, hvis den er under tilberedning.

Afbestilling/annullering

Order kan ikke afbestilles, hvis maden er ved at tilberedt. Venligst kontakt direkte restauranten hvor bestillingen er lagt.

Reklamation

Tandoori Masala har forpligtet sig til at tilberede bestillinger fra hjemmesiden i henhold til disse handelsbetingelser.

Hvis der er noget galt med varen, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til Tandoori Masala på [email protected]. Du skal vedlægge kvittering og gerne foto af ”problemet”. Er reklamationen berettiget, refunderer Tandoori Masala prisen på den købte vare. Lokale regler og bestemmelser angående mangler, herunder købeloven, kan finde anvendelse.

Tandoori Masala er ikke ansvarlig for manglende eller forsinket opfyldelse af nogen af vores forpligtelser, såfremt dette skyldes begivenheder uden for vores rimelige kontrol (”Force Majeure”. Force Majeure omfatter

Opsigelse

Tandoori Masala forbeholder sig retten til enhver tid at opsige brugerprofiler eller aflyse bestillinger, der er i strid med disse betingelser eller på anden måde udviser dårlige hensigter. Suspensation fra brug af webshoppen kan ske med eller uden notifikation til brugeren.

Ansvar

Tandoori Masala påtager sig intet ansvar i forhold til tilgængelighed af webshoppen, korrektheden og fuldstændigheden af oplysningerne i webshoppen, eller indgåelsen af denne aftale. Kunden anerkender og accepterer at transmission af information over internettet ikke er fuldstændig sikkert. Tandoori Masala garanterer ikke sikkerheden af data der transmitteres til webshoppen; kunden bærer det fulde ansvar for enhver transmission.

Tandoori Masala rer under ingen omstændigheder ansvarlig for (i) indirekte tab, (ii) tab af profil, salg, forretning eller omsætning, (iii) tab eller beskadigelse af data, information eller software, (iv) tab af forretningsmuligheder, (v) tab af forventede besparelser, eller (vi) tab af goodwill.

Ændringer til handelsbetingelserne

Handelsbetingelserne kan blive ændret til enhver tid. Venligst bemærk om du er bekendt med den seneste udgave, før du laver en bestilling. Hvis du ikke er enig med eventuelle forandringer, bedes du undlade at bruge webshoppen.

Opdateret 12. september 2022